ALUMNAT DE P3
- Després de dinar descansen durant el 1r i 2n trimestre.
- Han de portar un sac de dormir.
- La familia rebrà un informe diari.
Cuinem el dinar a l’Escola
- L’empresa CAMPOS ESTELA ens ofereix un menú equilibrat, ecològic i elaborat amb productes de proximitat (www.camposestela.com ) .
- Projecte “Recooperem - Cuina per construir”, conjuntament amb Càritas i amb el suport del Consorci de Residus del Vallès Occidental. Es recull el menjar sobrant de cada dia que no ha estat en plats i es distribueix entre les famílies més necessitades de la vila.
- Menús especials: pícnics, diades especials... “Meatless day” (sense carn) i“Celi day” (sense gluten).
- Sense “al·lèrgens”. Segons la nova normativa d’etiquetar i informar als consumidors de la composició dels aliments sobre la presencia de certs ingredients que poden produir al·lèrgia, elaborem un menú que NO conté els següents ingredients: fruits secs, ou, gluten, soja, proteïna de la llet, sulfits, peix i marisc.
- Projecte Hort : cuinem amb verdures i hortalisses de l’hort que ha cuidat l’alumnat de l’escola.
- Projecte RRR: Reduïm, Reutilitzem i Reciclem. Utilitzem materials reciclats per als tallers que es desenvolupen durant l’estona de menjador.
- Els nens i nenes en tot moment estan sota la supervisió de monitors/es qualificats/des i amb força anys d’experiència treballant amb nosaltres.
- Es fan torns de menjador en funció de l’edat. Després de menjar fan activitats diferenciades a cada grup.
Per a la demanda o anul·lació del servei ho heu de comunicar per telèfon o per correu abans de les 9,45 hores del mateix dia. També podeu parlar amb el coordinador oconcertar una entrevista.
Els dies de sortides escolars, no cal avisar al menjador i automàticament es descompta el cost del menú d’aquell dia.
El cobrament del servei de menjador es realitza del dia 1 al 5 del mes següent a la utilització del servei, pel vostre compte bancari.
Durant l’estona de menjador si heu de recollir algun infant ha de ser en els següents horaris, 13,30 o 14,30 hores i prèvia comunicació al coordinador.
Per administrar medicaments a l’alumnat cal que la família o tutor/a legal aporti una recepta o informe del metge o metgessa on consti el nom de l’infant, la pauta i el nom del medicament que ha de prendre. Així mateix, s’ha de portar un escrit on es demani i s’autoritzi al personal del centre educatiu que administri a l’infant la medicació prescrita, sempre que sigui imprescindible la seva administració en horari lectiu. A la pàgina web de l’escola trobareu el model que heu de presentar, aquí us adjuntem l’enllaç directe:
https://drive.google.com/file/d/0B0IvmkfMyfUONjlaUWtWZXhPeE0/view
Coordinador - David Triviño
Tel. 603722670
menjador.ampa.santesteve@gmail.com
Blog del menjador : https://menjadorsantesteve.blogspot.com.es/